Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

Filled Under:

Θρηνεί ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ο Βόλος | «ΕΣΒΗΣΕ» ο Χρήστος μόλις στα 16 του χρόνια…

Θρηνεί ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ο Βόλος | «ΕΣΒΗΣΕ» ο Χρήστος μόλις στα 16 του χρόνια…

Τραγική ΦΙΓΟΥΡΑ ο πατέρας του…

Για τη γειτονιά των αγγέλων, ταξίδεψε, μια ημέρα μετά την ονομαστική του εορτή,
ο 16χρονος Χρήστος από το Βόλο, βυθίζοντας στο πένθος, οικογένεια, συγγενείς και φίλους.
Στις 3 το μεσημέρι έγινε και η κηδεία του νεαρού, για τον οποίο η μοίρα είχε άλλα σχέδια από εκείνα που ο ίδιος ονειρευόταν.
Ο πατέρας του άτυχου Χρήστου επιρρίπτει τις ευθύνες για τον θάνατο του γιου του σε άγνωστα άτομα, τα οποία όπως λέει στο protothema.gr, θα τα βρει και θα τα τιμωρήσει.
«Θα κινήσω γη και ουρανό για να βρω αυτούς που μου πήραν το παιδί μου. Αν δεν τους βρει η αστυνομία θα τους βρω εγώ», λέει ο πατέρας του 16χρονου, Στέφανος, που αφήνει αιχμές πως κάποιοι είχαν δώσει ουσίες στον γιο του.
«Το παιδί μου το είχαν ποτίσει με κάτι. Αλίμονο τους αν πέσουν στα χέρια μου. Εγώ τους έχω ήδη καταδικάσει αυτούς τους ανθρώπους».
Σύμφωνα με τον πατέρα του Χρήστου ο γιος του μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο όπου βρισκόταν διασωληνωμένος για τουλάχιστον 24 ώρες.
«Το παιδί ήταν διασωληνωμένο από τις 19.00 το απόγευμα της προηγούμενης ημέρας και μέχρι το επόμενο πρωί μέχρι που δεν άντεξε ο οργανισμός του και έφυγε για πάντα από κοντά μας.
Του είχαν κάνει 3-4 φορές ανάνηψη για να τον επαναφέρουν. Το καλύτερο παιδί ήταν ο γιος μου, δεν ενόχλησε κανέναν .Εγώ είχα όνειρα και σκέψεις για αυτό το παιδάκι. Πήγαινε στη σχολή για να γίνει θερμουδραυλικός και να ξεκινήσει δουλειά. ‘Ήταν ένα συνεσταλμένο, καλοσυνάτο και φιλότιμο παιδάκι και τον παρέσυραν, οι εγκληματίες, δυστυχώς».
Συγκλονισμένη είναι όλη η οικογένεια του Χρήστου, αλλά και η κοινωνία του Βόλου. Η αδερφή του έγραψε στο facebook μήνυμα με το οποίο αποχαιρετά τον μονάκριβο αδερφό της:
«ΚAΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ. Σ ΑΓΑΠΑΜΕ ΟΛΟΙ, ΖΩΗ ΜΟΥ. ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ. ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΑΔΕΡΦΟΥΛΗ ΜΟΥ. ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. ΕΦΥΓΕΣ ΑΔΙΚΑ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ. ΜΟΝΑΚΡΙΒΟ ΜΟΥ ΑΓΟΡΑΚΙ».
Φίλοι και συμμαθητές του Χρήστου δεν μπορούν να πιστέψουν πως αυτές τις άγιες ημέρες «έφυγε» από τη ζωή σε τόσο μικρή ηλικία γεμίζοντάς τους πόνο.
Οι αρχές που ερευνούν τις αιτίες θανάτου του 16χρονου αναμένουν τις τοξικολογικές εξετάσεις και τις αναλύσεις ούρων και αίματος… 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌