Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου 2016

Filled Under:

Ο κατάλληλος σύμμαχος για το ΚΡΥΟ!ΤΡΕΞΤΕ να τα μαγειρέψετε…

Ο κατάλληλος σύμμαχος για το ΚΡΥΟ! ΤΡΕΞΤΕ να τα μαγειρέψετε…


Όσο το κρύο και ο χειμώνας δυναμώνει, τόσο περισσότερο ταιριάζουν τα όσπρια στη διατροφή μας, προσφέροντάς μας σημαντικές θρεπτικές αξίες και πρωτεΐνες, απαραίτητες για τη ποιότητα της υγείας μας. Τα όσπρια ανήκουν στην κατηγορία των λαχανικών και περιλαμβάνουν τα φασόλια, τα ρεβίθια, τα κουκιά, τη φάβα, το λαθούρι και όλες τις υποκατηγορίες τους. Προκειμένου λοιπόν, να έχουμε όλα τα οφέλη της σύστασής τους, ιδιαίτερα όσον αφορά τις φακές και τα φασόλια, πρέπει να τα καταναλώνουμε 1-3 φορές την εβδομάδα, σε όποια μορφή επιθυμούμε.
Διαθέτουν πολύ σίδηρο και πρωτεΐνες
Τα όσπρια αποτελούν σημαντική πηγή σιδήρου, γεγονός που βοηθούν στην παραγωγή αιμοσφαιρίνης και στην αποφυγή αναιμίας. Επιπλέον, όταν συνδυάζονται με προϊόντα ολικής αλέσεως, όπως είναι το μαύρο ρύζι, προσδίδουν συγκρίσιμη πρωτεΐνη με εκείνη του κρέατος ή των γαλακτοκομικών αγαθών.
Διατηρούν τη σιλουέτα μας
Σύμφωνα με πολλούς ερευνητές, τα φασόλια διαθέτουν μια διαλυτή ίνα, η οποία επιβραδύνει την πέψη και δημιουργεί μια αίσθηση πληρότητας στο στομάχι για πολύ περισσότερο χρόνο από το συνηθισμένο. Παράλληλα, συμβάλλουν στην κινητικότητα του εντέρου και μειώνουν τα ποσοστά σακχάρου στο αίμα, ελαχιστοποιώντας την επιθυμία μας για φαγητό.
Λιγότερες πιθανότητες για καρκίνο και καρδιακές παθήσεις
Μελέτες απέδειξαν ότι οι άνθρωποι που τρέφονται δύο φορές την εβδομάδα με όσπρια έχουν 25% λιγότερο κίνδυνο να προσβληθούν από καρκίνο του μαστού. Παράλληλα, είναι γεμάτα από διαλυτές φυτικές ίνες, που συμβάλλουν στη μείωση της ολικής αλλά και της «κακής» χοληστερόλης. Ειδικότερα, οι άνθρωποι που τρέφονται με όσπρια έχουν 12% μειωμένο κίνδυνο εκδήλωσης στεφανιαίας και καρδιαγγειακής νόσου.
Κατά του διαβήτη τύπου 2 και των εκ γενετής ανωμαλιών
Σύμφωνα με έρευνες, η σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα, λόγω της διαλυτής ίνας των οσπρίων, αποτελούν σημαντικό στοιχείο για την πρόληψη του διαβήτη τύπου 2. Ταυτόχρονα, όλες οι έγκυες πρέπει να συμπεριλαμβάνουν στη διατροφή τους τα όσπρια, ώστε να λαμβάνουν ποσότητες φυλλικού οξέος (χαρακτηριστική ιδιότητα των οσπρίων) και να εμποδίζουν τις πιθανές εκ γενετής ανωμαλίες των μωρών τους.
Τips για θρεπτικά αλλά και γευστικά πιάτα
Μια πολύ γρήγορη συνταγή αποτελεί το τοστ ή το σάντουιτς που περιέχει ψητά κόκκινα ή άσπρα φασόλια ή ακόμα και σάντουιτς με χούμους (πουρές ρεβιθιού), αντί της μαγιονέζας.
Αρκετά ιδιαίτερη πρόταση θεωρείται ο πουρές από φασόλια, συνοδευόμενος με κριτσίνια και η σούπα από φακές.
Γευστικότατη είναι η ανάμεικτη σαλάτα φασολιών και ο συνδυασμός πράσινης σαλάτας με μαγειρεμένες φακές, ψιλοκομμένη πιπεριά και κρεμμύδ
Ας δοκιμάσουμε τα μαύρα φασόλια σε tacos και burritos. Τοποθετώντας και λίγο άπαχο κιμά θα αντισταθμίσετε τη διαφορά με τα φασόλια.
Τέλος πολύ ωραία θεωρείται η συνταγή με μαγειρεμένα φασόλια, συνδυασμένα με σάλτσα ντομάτας και ζυμαρικά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌