Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2016

Filled Under:

Δείτε αν ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ και ΤΡΕΞΤΕ να κάνετε αίτηση...



Για πρώτη φορά το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθιερώνει να υποβάλλονται ηλεκτρονικά οι αιτήσεις για τη μετάθεση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. 
Το νέο σύστημα έχει σκοπό να καταστήσει πιο απλή και γρήγορη τη διαδικασία, αλλά και να εξασφαλίσει τη διαφάνεια των αποτελεσμάτων. 
Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να προβούν σε επικαιροποίηση του προσωπικού τους φακέλου από 14-12-2016 έως 20-1-2017, μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr). Η σύνδεση στο σύστημα γίνεται με το όνομα χρήστη (user name) και τον κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί για την πρόσβασή τους στις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ). 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου