Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Filled Under:

Βρε Τον Φουκαρά 23 Χρόνια Βουλευτής Με Σύνταξη 3000 Ευρώ Και Κλαίγεται ….Τι Να Πουν Αυτοι Που Παιρνουν 500ευρω?(ΒΙΝΤΕΟ)

Αναγκασμένος να κάνει τρεις δουλειές για να μπορέσει να επιβιώσει είναι ο Γιώργος Λιάνης.
«Άμα βγω εγώ να πω τώρα στα 74 μου ότι είμαι αναγκασμένος να κάνω τρεις δουλειές και δεν τα βγάζω πέρα, θα πουν
“α, ο Λιάνης παραπονιέται ότι κάνει 3 δουλειές και οι νέοι είναι άνεργοι”, το ξέρω ότι θα το πουν αυτό. Η αλήθεια, όμως, είναι αυτή, ότι εγώ χρειάζεται στα 74 μου να κάνω τρεις δουλειές, ραδιόφωνο, εφημερίδα και κάνω και κάτι πορτραίτα στην τηλεόραση, για να τα βγάλω πέρα», είπε μεταξύ άλλων ο Γιώργος Λιάνης μιλώντας στην εκπομπή «Αποκαλυπτικά».



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌