Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

Filled Under: ,

Μίνα Αρναούτη: «Κινδυνεύει η ζωή μου! Δεν μπορώ να βγω από το σπίτι μου!» – Ποιος παρακολουθεί την συνεπιβάτιδα του Παντελίδη;

Η Μίνα είναι στα κόκκινα…Η κοπέλα πιέζεται αφόρητα για την υπόθεση του Παντελή Παντελίδη και φοβάται ακόμη και για την ζωή της, όπως εμπιστεύεται σε ανθρώπους του στενού περιβάλλοντος της… «Τα καθάρματα στέλνουν φωτογράφους και δημοσιογράφους έξω από το σπίτι μου για να με παρακολουθήσουν και να δουν με ποιους μιλάω, με ποιον μιλάω, πως είμαι, πως περπατάω, αν κουτσαίνω, αν χαμογελάω, αν δουλεύω αν…αν….αν….θέλουν να μου βρουν επιβαρυντικά στοιχεία όπως τα έχουν στο μυαλό τους. Τρομοκρατούν την μάνα μου, τους συγγενείς μου, τους φίλους μου, ζω έναν εφιάλτη, αλλά θα τους τσακίσω!», αυτά φέρεται να λέει η Μίνα Αρναούτη σε ανθρώπους του στενού κύκλου της.
Το θέμα όμως δεν σταματάει εδώ… Όπως θα σας αποκαλύψω σήμερα στο blog μου και στο youweekly.gr, η Μίνα πλέον φοβάται και για την ζωή της. Πιστεύει ότι την παρακολουθούν 24 ώρες το 24ωρο, με στόχο να της σπάσουν τα νεύρα, αλλά και το ηθικό! Δείτε τι λέει σε φίλους της: «Δεν φτάνει που έχουν βάλει παπαγαλάκια πληρωμένα σε site, blogs και τηλεόραση να με διασύρουν, να με προσβάλουν και να με ξεφτιλίζουν. Τώρα έχουν βάλει και περίεργους τύπους να με ακολουθούν σε κάθε μου βήμα. Φοβάμαι για το ποιοι είναι! Σκέφτομαι τι συμβαίνει, κινδυνεύει η ζωή μου; Νομίζω ότι οι άνθρωποι είναι αδίστακτοι. Δεν ξέρω ποιος είναι ή ποιοι είναι, αν είναι σοβαροί ή ψυχασθενείς, αν είναι εγκληματίες ή γραφικοί. Ένα είναι το σίγουρο! Έστω και τρίχα από τα μαλλιά μου να πειράξουν, όλοι θα ξέρουν ποιος είναι ο ηθικός αυτουργός!»… Αυτά λέει η Μίνα στους φίλους της με παράπονο και οργή.

Η κοπέλα δικαιολογημένα τα έχει πάρει στο κρανίο. Αισθάνεται αδικημένη και προδομένη. Βρέθηκε στο λάθος μέρος, την λάθος στιγμή, κόντεψε να αφήσει την πνοή της στο δρόμο και στο τιμόνι βρισκόταν το ίνδαλμα της, ο φίλος της, ο κολλητός της. Η Μίνα βρέθηκε στην κόλαση γλίτωσε στο παρά τρίχα και κάποιοι θέλουν να την ξαναστείλουν εκεί. Άδικο…ας αφήσουμε τα δικαστήρια να αποφασίσουν για τα πάντα! Οι δημοσιογράφοι δεν είναι δικαστές, ούτε εισαγγελείς!!! Δεν μπορούν να ξεσκίζουν ένα παιδί χωρίς κανένα στοιχείο…Οκ άξιος ο μισθός τους, αλλά μπορούν οι κλόουν να κάνουν και αλλιώς την δουλειά τους.

ΠΗΓΗ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌