Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Filled Under:

ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ: ΑΝ ΕΙΧΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

«Συμμετέχω στους κοινωνικούς αγώνες 30 χρόνια. Δεν ήθελα ούτε υπουργός να γίνω, ούτε πρωθυπουργός. Η πενταετία στη φυλακή με στιγμάτισε αλλά ήταν μεμονωμένο και στιγμιαίο λάθος. Δεν θα άλλαζα κάτι αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω.
Δεν έχω κάνει κανένα λάθος στη ζωή μου» τόνισε ο Άκης Τσοχατζόπουλος σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Αυτοψία» του τηλεοπτικούς σταθμού Alpha και τον δημοσιογράφο Αντώνη Σρόιτερ.
«Πλήρωσα το γεγονός ότι αγόρασα όπλα από τους Ρώσους και αυτό οι Αμερικανοί δεν μου το συγχωρούν. Πλήρωσα τις αντιπαραθέσεις μεταξύ διεθνών συμφερόντων στο χώρο της ενέργειας» ανέφερε ο κ. Τσοχατζόπουλος και πρόσθεσε: «Ούτε το δάχτυλο έβαλα στο μέιλ, ούτε δωροδοκήθηκα. Αυτά είναι τα όπλα με τα οποία με κυνηγάνε και στήνουν ολόκληρες ιστορίες. Δεν υπήρξε δωροδοκία, δεν υπήρχε καταγγελία, δεν υπήρχε διακίνηση αυτού του χρήματος, δεν βρήκαν καμία πληρωμή σε μένα, τίποτα «Δεν υπάρχει παγκόσμια ή διεθνής συνωμοσία αλλά εχθρικές ενέργειες κατά της Ελλάδας»
Παράλληλα, ο πρώην υπουργός Εθνικής Άμυνας σημείωσε ότι «αν είχα γίνει εγώ πρωθυπουργός το 1996 τα πράγματα θα ήταν καλύτερα για τη χώρα. Και για εμένα προσωπικά, αλλά κυρίως για τη χώρα. Αλλά και τότε ακόμα στήριξα την πρωθυπουργία του Σημίτη με όλες μου τις δυνάμεις. Εγώ με τον Ανδρέα Παπανδρέου δημιουργήσαμε το ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ του Παπανδρέου και του Βενιζέλου σε συνωμοσία με τον Σαμαρά με κυνήγησαν».
Τέλος ο Άκης Τσοχατζόπουλος αναφέρθηκε τόσο στην προσωπική του ζωή όσο και στη σύζυγό του Βίκυ Σταμάτη. «Παίρνω το 60% της σύνταξής μου και στη συνέχεια την έκοψαν. Τώρα είμαι σε διαπραγμάτευση με το υπουργείο Οικονομικών για να αλλάξει αυτό. Δεν μας αρκούν αυτά τα χρήματα. Προσπαθούμε να ζούμε με βάση αυτά τα χρήματα. Η δική μου ζωή και της οικογένειάς μου είναι πάρα πολύ απλή και φυσιολογική. Ούτε πολυδάπανη, ούτε πολλά σπίτια. Εντάξει έμενα στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου αλλά ήταν νόμιμη διαφανής έγκυρη αγορά. Πέντε φορείς είχαν ελέγξει την αγορά. Είχα πάρει δάνειο 800.000 ευρώ από την τράπεζα» ανέφερε και συμπλήρωσε αναφορικά με το γάμο στο Παρίσι: «Υπήρξε πολύς μύθος γύρω από όλα αυτά. Ένα δείπνο ήτανε με 10 άτομα στο ξενοδοχείο. Τη γυναίκα μου τη φυλάκισαν επειδή είναι η σύζυγός μου. Είναι παντελώς αθώα και πέρασε τέσσερα δραματικά χρόνια στη φυλακή και στο ψυχιατρείο έχοντας δυσμενή μεταχείριση. Ναι, έχω τύψεις γι» αυτό. Μου στάθηκε αλλά αισθάνομαι υπεύθυνος για όσα έζησε». πηγη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌