Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

Filled Under:

Το καλύτερο Ανέκδοτο – Έχει να με γ@**σει 5 μήνες‌‌

Αχ γιατρέ μου που να σας λέω… αχχ γιατρέ μου ο άντρας μου δεν με γ@**αει καλά και έχω καιρό να ευχαριστηθώ…
έχει να με γ@**σει 5 μήνες…
Και λέει ο γιατρός:
Κάτι μπορούμε να κάνουμε κυρία μου, θα σου διαγνώσω κάποια αρρώστια που η θεραπεία του είναι να πρέπει να σε γ@**αει ανελέητα.
Καλεί λοιπόν ο γιατρός τον άντρα της γυναίκας και του λέει έτσι και έτσι… και ότι πρέπει να γ@μ**αει ασύστολα την γυναίκα του επειδή είναι άρρωστη.
Τι να κάνει ο καημένος… με το που γυρίζει στο σπίτι την στήνει στα τέσσερα και της τραβάει ένα ξεγυρισμένο γ@*ήσι.
Η ιστορία συνεχίζεται μέρες πολλές κι όταν πλέον έχει χορτάσει το μουνί της κυρίας, του λέει:
– «Μάλλον νιώθω καλά, πολύ καλύτερα θα έλεγα. Ας κάνουμε και λίγο κράτει!»
Ο άμοιρος σύζυγος ανάβει ένα τσιγάρο εξουθενωμένος και κοιτώντας το ταβάνι λέει:
–  «Κοίτα να δεις που είχα το φάρμακο στα χέρια μου κι άφησα τον πατέρα μου να πεθάνει αβοήθητος.» πηγη
‌‌

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌