Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017

Filled Under:

Ανέκδοτο με τον Τοτό: Ο πατέρας μου έχει δύο π@…‌‌

Ο δάσκαλος παραδίνει το μάθημα σεξουαλικής εκπαίδευσης στους μικρούς μαθητές με την βοήθεια μιας τράπουλας με γυμνές φωτογραφίες. Δείχνοντας μια φωτογραφία ρωτά:
– Ξέρει κανείς τι είναι αυτό;
Ο Τοτός λέει:
– Αυτό είναι ένα βυζί και η μαμά μου έχει δύο!
– Σωστά, λέει ο δάσκαλος. Και δείχνει άλλη μια φωτογραφία ρωτώντας:
– Ξέρει κανείς τι είναι αυτό;
Ξανά ο Τοτός λέει:
– Αυτό είναι π**τσος και ο πατέρας μου έχει δυο!
Λέει ο δάσκαλος στον Τοτό:
– Σωστά, αλλά ο πατέρας σου έχει ένα.
Ο Τοτός σηκώνεται όρθιος και λέει στο δάσκαλο:
– Όχι, Ο πατέρας μου έχει δύο, έχει ένα μικρό για κατούρημα και ένα μεγάλο για να βουρτσίζει η μαμά μου τα δόντια της! ΠΗΓΗ
‌‌

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌