Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Filled Under:

Με λένε Χριστίνα, είμαι 33 ετών

Η ιστορία είναι αληθινή και συνέβη την Τετάρτη.Ας τα πάρουμε από την αρχή όμως τα πράγματα.
Με λένε Χριστίνα, είμαι 33 ετών και είμαι παντρεμένη εδώ και 9 χρόνια και έχουμε 2 παιδιά, ένα αγόρι 8 ετών και ένα κορίτσι 5.
Δουλεύω σαν γυμνάστρια σε ένα μεγάλο γυμναστήριο της Αττικής και οι πολυάριθμοι πελάτες έρχονται αποκλειστικά και μόνο για εμένα, καθότι είμαι πανέμορφη,
με μεγάλο στnθos και τέλειο κwλαpάκi που όλοι στο γυμναστήριο θα λάτρευαν να ξ3σκiσouv.
Την Τετάρτη λοιπόν, ξεκίνησα για τη δουλειά μου φορώντας μια προκλητική μίνι φούστα και από πάνω ένα μπλουζάκι που ίσα-ίσα κάλυπτε το στήθος μου. Μόλις με είδε ο άντρας μου έτσι, μου φώναξε:
• Που πας μωρή έτσι;; Πάλι να τσιμπουκώσεις τα μ@λακισμένα που μαζεύετε;
Ρίχνοντας μου μια σφαλιάρα και σκίζοντας μου το μπλουζάκι…
• Πρώτα θα τσιμπουκώσεις εμένα και μετά τα μαλακισμένα σου!
Και ξεκούμπωσε το τζην του προσφέροντας μου την π@ύτσα του στο στόμα μου!
Μου τον κάρφωσε με μανία στο στόμα μου και μου έσπρωχνε το κεφάλι προς τα μέσα για να μου τον βάλει πιο βαθιά…
• Άσε με να το κάνω όπως ξέρω εγώ…
Του είπα, και αμέσως άρχισα να ασχολούμε με το π3ος του.
Μόλις τελείωσε, του λέω
• Τώρα πάω να τσιμπουκώσω και τους μ@λάκες μου…
Μόλις φτάνω στο γυμναστήριο, πάω αμέσως στα αποδυτήρια των ανδρών που ήταν 6 εκείνη τη στιγμή μέσα, και τους λέω:
• Επειδή ξέρω ότι θέλετε να με πάρετε, τώρα είναι η ευκαιρία σας…
Και αμέσως σηκώθηκαν όλοι και τυλίχτηκαν γύρω μου…
Σε άλλους έπιασα αμέσως το π3ος ενώ οι άλλοι γύρω, μου χούφτωναν τον πωπό και μου έγλυφαν το στήθος και τα τέλεια μπούτια μου…
• Ελάτε αγοράκια… πάρτε τη δασκαλίτσα σας!
Και με πέταξαν στα τέσσερα.
Ήρθε ένας πίσω και ένας στο στόμα, ενώ άλλοι δυο με έγλειφαν. Στους άλλους το έπαιζα.
Ο πρώτος με έπαιρνε με μανία ενώ εγώ είχα στο στόμα μου τον δεύτερο.
Είχα φτάσει σε πλήρη οργ@σμό και τελείωσα, ενώ οι άλλοι τελείωσαν λίγο αργότερα.
Στη συνέχεια οι άντρες άλλαξαν θέσεις, και επαναλήφθηκε ακριβώς το ίδιο πράγμα. Μετά πάλι τα ίδια…
Το βράδυ που πήγα σπίτι, ο άντρας μου με περίμενε γυμνός στο δωμάτιο, ενώ μου είχε αγοράσει μια στολή νοσοκόμας.
Όταν τη φόρεσα, με πήρε από παντού.. πιο άγρια από όσο με πήδ ηξαν και οι 6 μαζί Πηγή: www.makeleio.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌