Τα πάνω κάτω στην έκδοση διπλωμάτων οδήγησης έρχονται με το προεδρικό διάταγμα 51/2013, με τη ελληνική νομοθεσία εναρμονίζεται με την Ευρωπαϊκή…
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι θα γίνουν αυστηρότερα τα μέτρα για την απόκτηση της άδειας οδήγησης, και το κόστος θα αυξηθεί. Μία από τις αλλαγές που επέρχονται αφορά στην αύξηση των υποχρεωτικών μαθημάτων που από 20 γίνονται 25, όπως επίσης και τα μαθήματα της θεωρίας.
Παράλληλα δημιουργούνται νέες κατηγορίες οι οποίες δεν υπήρχαν έως τώρα.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ
Αλλαγές όμως υπάρχουν και στο κόστος έκδοσης των διπλωμάτων. Θα ακριβύνουν τα παράβολα που θα πρέπει να υποβάλλονται με τον φάκελο του κάθε υποψηφίου. Επιπλέον αλλάζει και ο τρόπος εξέτασης των υποψήφιων οδηγών από τους γιατρούς. Σε αυτή την υπόθεση δεν εμπλέκεται πλέον η υπηρεσία Μεταφορών.
ΑΝΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ
Τα ερασιτεχνικά διπλώματα θα ανανεώνονται ανά 15ετία και όχι στα 65 χρόνια όπως ισχύει τώρα. Αυτό σημαίνει πως εφόσον δεν περάσεις τις εξετάσεις σε 15 χρόνια από την ημέρα που έβγαλες το δίπλωμα τότε το χάνεις! Όσον αφορά στους επαγγελματίες, υποκατηγορίες δημιουργούνται και σε ό,τι αφορά στα φορτηγά και τα λεωφορεία, με τη θεσμοθέτηση υποκατηγοριών Γ1 φορτηγό έως 7,5 τόνων και λεωφορείο έως 16 θέσεων δηλαδή Δ1, κατηγορίες που δεν υπήρχαν έως τώρα.ΠΗΓΗ
Αυτό που πρωτίστως πρέπει να γίνει από τη δικαστική εξουσία, πρώτα βεβαίως από τη νομοθετική εξουσία, είναι η κατάργηση της ...αναστολής. Δεν μπορεί ένας ...οδηγάρας να τρέχει με 100 μέσα στην πόλη ή με 300 στον αυτοκινητόδρομο, να περνάει κόκκινο φανάρι ή και STOP και να τραυματίζει θανάσιμα "κατά λάθος" ένα παιδάκι. Και αυτό να θεωρείται οδηγικό παράπτωμα, αυτοκινητιστικό δυστύχημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ τιμωρία σε τέτοιες περιπτώσεις είναι δύο ή τρία χρόνια φυλάκιση με ...αναστολή. Ε όχι!
Ντροπή και αίσχος!
Αυτό πρέπει να αλλάξει επειγόντως. Δεν μπορεί να είμαστε πρώτη χώρα σε τροχαία ατυχήματα και σε νεκρούς το χρόνο, κάθε χρόνο, εξαιτίας τροχαίων... Πρώτη από όλες τις "πολιτισμένες" χώρες.
Ντροπή μας. Ντροπή σε εμάς, αλλά πρωτίστως στο κράτος.-
Εφόσον κάποιον τον περιμένει η φυλακή και όχι η ...αναστολή, δηλαδή η αθώωση, θα προσέχει πολύ καλύτερα όταν οδηγεί. Δε θα οδηγεί παράνομα και ...μάγκικα επειδή ακριβώς στο βάθος του μυαλού του θα υπάρχει και ο φόβος. Και έτσι πρέπει. Δεν αρκεί βέβαια μόνο η νομοθέτηση, πρέπει να αυξηθεί και η αστυνόμευση.
ΔιαγραφήΕπίσης πρέπει όλοι μας να συνειδητοποιήσουμε ότι το αυτοκίνητο σε λάθος χέρια, με λάθος οδήγηση, μετατρέπεται από εργαλείο εξυπηρέτησης σε ...όπλο, σε δολοφονικό όργανο.