Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

Filled Under: ,

ΠΑΓΩΣΑΝ Τα Media! Δυστυχώς Ο Κώστας Χαρδαβέλας…

Ο γνωστός δημοσιογράφος, Κώστας Χαρδαβέλας, μίλησε στην Τατιάνα Στεφανίδου για το πως έμαθε για την κατάσταση της υγείας του καθώς και για το τρόπο που το αντιμετώπισε…

«Έχω καρκίνο. Καταστράφηκε η γλώσσα μου και…»
Για τις δύσκολες στιγμές που έζησε όταν έμαθε ότι πάσχει από καρκίνο μίλησε ο Κώστας Χαρδαβέλας.
«Εγώ το έμαθα από τον Δημήτρη Λινό, τον καθηγητή, αδελφικός μου φίλος πλέον. Κάναμε αξονική και μαγνητική γιατί μου είχε βγει ένα εξόγκωμα στον ουρανίσκο.
Με κάλεσε στο γραφείο του στο ΥΓΕΙΑ αρχές Ιουλίου. Ήταν ένα χαρτί μπροστά του, γραμμένο και εγώ ήξερα ότι σε αυτό το χαρτί, είναι γραμμένη μια απόφαση για εμένα. Ή στο εκτελεστικό απόσπασμα ή να ζήσω. Μου λέει αντέχεις την αλήθεια; Του λέω «ναι». Και το εννοούσα.
Ένας άνθρωπος που έχει πάει σε 30 πολέμους σαν δημοσιογράφος και έχει κινδυνεύσει πάρα πολλές φορές να σκοτωθεί, έχει γίνει κάπως φίλος με τον κίνδυνο. Του λέω «αντέχω». Μου λέει «έχεις καρκίνο άγριο, 70% να φύγεις και 30% να μείνεις».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌