Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

Filled Under:

ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ - ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙ ΕΠΑΘΕ Η ΚΟΠΕΛΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

ΒΡΗΚΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΑ....

Παει ενας μηνας περιπου που βρηκα επιτελους δουλεια.Δουλεια σε σουπερ μαρκετ.
Και πριν απο αυτο,παλι σε σουπερ μαρκετ ημουν,με την διαφορα οτι οι συνθηκες εργασιας εδω που ειμαι τωρα ειναι αθλιες στο μεγαλυτερο βαθμο τους!
Η συμβαση εργασιας μου που υπεγραψα δεν εγραφε τιποτε απο οσα ειμαι αναγκασμενη να κανω πλεον στην καθημερινοτητα μου.
Ειμαι αναγκασμενη καταρχας να φοραω παπουτσι ασφαλειας.Αυτο δεν αναφεροταν στην συμβαση,ουτε και συζητηθηκε στην συνεντευξη.Την πρωτη μου μερα στην δουλεια με ρωτησαν τι νουμερο φοραω,τα βρηκαν στην αποθηκη,ξαναφορεμενα κιολας και μου ειπαν φορεσε τα!
Μονο που εχω πλατυποδια.Ένα μηνα τωρα υποφερω πραγματικα!Τα ποδια μου γεμισαν φουσκαλες και καθε μερα κυριολεκτικα ματωνουν απο το πηγαινε ελα!Έχω παρει και ποσα ζευγαρια πατων,απο τον πιο φθηνο εως τον πιο ακριβο!Όλο μου τον μισθο εκει τον πρωτοχαλασα,παρ'ολο που ειχα αλλες αναγκες.Έπειτα τους το εξηγησα!Και οταν τους ειπα αν μου επιτρεπουν να αγορασω τουλαχιστον με δικα μου λεφτα ενα ανατομικο παπουτσι ασφαλειας,μου ειπαν πως απαγορευεται αυτο,γιατι αυτα που δινουν αυτοι εχουν την επωνυμια του σουπερ μαρκετ και δεν μπορουν να μου επιτρεψουνε να διαφερω απο τους συναδελφους...
Και την ακουσα κιολας!Ότι δεν ειμαι λενε γρηγορη και οτι πρεπει να μαθω να δουλευω με τους ρυθμους τους,ενω τους ανεφερα το προβλημα μου χιλιες φορες!
Επισης στην συμβαση μου υπεγραψα ταμιας,κυριως εξαιτιας των ποδιων μου!Εκτος λοιπον του οτι μου φορεσαν παπουτσι που δεν ειναι για εμενα,μονο ταμειο δεν εχω κατσει ενα μηνα τωρα!Ουτε καν εμαθα
πως λειτουργουν αυτοι ακομα!Φορτωνω ραφια,εξυπηρετω πελατες,κουβαλαω κουτες πολλων κιλων,τραβαω παλετοφορα και με βαζουν να κανω δουλεια αποθηκης.Και επιμενουν οτι ειμαι αργη!
Επισης στην υπογεγραμενη συμβαση εργασιας μου γινεται αναφορα και για τις υπερωριες,οτι θα τις πληρωνομαι βαση νομου,μονο που στον πρωτο μου μισθο υπερωριες που εκανα δεν ειδα να τις εχω λαβει...
Πηρα λοιπον την αποφαση και προσπαθησα να επικοινωνησω με την επιθεωρηση εργασιας.Μου ειπαν πως οταν βολευτουν θα το κοιταξουν!
Όταν βολευτουν....
Και μεχρι να βολευτουν αυτοι,εγω και αλλοι τοσοι τι;
Έχω αναγκη την δουλεια ρε γαμωτο...αλλα τα ποδια μου δεν το αντεχουν.Κι εγω αλλο υπεγραψα και αλλα με εβαλαν να κανω...και πλεον ειμαι στην φαση του δεν ξερω τι να κανω πια...
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΚΟΥΓΚΛ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ...ΔΕΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌