Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

Filled Under:

Ανέκδοτο – Αγάπη μου πεθαίνω…..‌‌

Ένας άντρας πέθαινε και η γυναίκα του ήταν πάνω από το κρεβάτι του και του κρατούσε τρυφερά στο χέρι στις τελευταίες του στιγμές. Κάποια στιγμή αυτός ψυθιρίζει:


– “Μαρία…”
– “Τι είναι Σωτήρη μου;…”
– “Πρέπει να σου εξομολογηθώ κάτι…”
– “Όχι! Σωτήρη μου δεν θέλω να μου εξομολογηθείς!”
– “Μα… είναι σημαντικό Μαρία μου…”
– “Τι Σωτήρη μου;”
– “Να… Σε απατούσα Μαρία μου με την γειτόνισσα, την κουμπάρα μας και την ξαδέλφη σου…”
– “Το ξέρω Σωτήρη μου… Γι’ αυτό σε δηλητηρίασα…” ΠΗΓΗ
‌‌

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌