Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

Filled Under:

Ωμός εκβιασμός σε ΜΜΕ να μη διαφημίζουν ελληνική μπύρα…

list-style: none; margin: 0px; outline: none; padding: 0px;"> Η στροφή των Ελλήνων τα τελευταία χρόνια στα ελληνικά προϊόντα μοιραία επηρέασε και την αγορά της μπίρας. Μια αγορά στην οποία έτσι κι αλλιώς επικρατούσαν καταχρηστικές πολιτικές από τις πολυεθνικές εταιρίες που ηγούνται στο χώρο…
Η εν λόγω στροφή όμως στις συνήθειες των καταναλωτών, όχι μόνο δεν αντιμετωπίζεται με όρους επιχειρηματικότητας, αλλά αντίθετα παρατηρούνται και φαινόμενα – ακραίων, αθέμιτων συμπεριφορών!
Χαρακτηριστική είναι η πίεση που δέχθηκαν από media shop και όχι μόνο, ΜΜΕ που αποφάσισαν να φιλοξενήσουν την τελευταία καμπάνια της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης. Σύμφωνα με πληροφορίες σε ορισμένες περιπτώσεις ασκήθηκε έως και ωμός εκβιασμός σε Μέσα για να μη συμμετάσχουν στην προβολή της ελληνικής εταιρίας… Και απειλήθηκαν με απόσυρση διαφημιστικών πακέτων και ακύρωση συμφωνιών!
enimerosi24.gr πηγη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌