Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

Filled Under:

ΠΡΟΣΟΧΗ...Μαϊμού οι εγγυήσεις στα λάπτοπ???

Όλοι μας λίγο πολύ έχουμε αγοράσει ηλεκτρικές συσκευές και ειδικά λάπτοπ για το σπίτι μας και άλλοι για το γραφείο τους λόγω της εύκολης μεταφοράς του εκτός γραφείου και σπιτιού.
Τι κάνουμε λοιπόν?
Πάμε σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα που μας εξυπηρετεί και το αγοράζουμε.
Όλες οι εταιρίες δίνουν 2 χρόνια εγγύηση και κάποιες άλλες δίνουν λίγο περισσότερο.
Εδώ είναι το μεγάλο μυστικό...
Κανείς δεν σου λέει τι περιλαμβάνει η εγγύηση...
Το μόνο που σου λένε είναι ότι εχει δυό χρόνια..
Έτσι λοιπόν αγόρασα και εγώ ένα λάπτοπ γνωστής εταιρίας και από γνωστό κατάστημα της πόλης μας.
Το μηχάνημα το έχω 13 μήνες περίπου (μέσα στην εγγύηση δηλαδή) και κάποια στιγμή κάτι δεν μου άρεσε στην λειτουργία του οπότε είπα να το κάνω επανεκκίνηση και αυτό ήταν κόλλησε και δεν έκανε τίποτε.
Πήγα αμέσως σε άτομο που κάνει φορμάτ και επισκευές λάπτοπ ..το είδε και με ρώτησε αν έχει εγγύηση. Απάντησα πως έχει άλλο ένα χρόνο και μού είπε ότι μάλλον έχει πρόβλημα στον δίσκο και το καλύτερο είναι να πάω από εκεί που το πήρα.
Έτσι άρχισε να ξετυλίγεται το κουβάρι της ιστορίας ...Από το έναν στον άλλο και για να μην λέμε και πολλά σήμερα το απόγευμα μου στείλανε μήνυμα στο κινητό που έλεγε να πάω στο κατάστημα που το έδωσα για επισκευή να μου εξηγήσουν τι είναι και αυτό έκανα..
Πήγα και ο υπάλληλος μου εξήγησε ότι για καποιο λειτουργικό πρόβλημα χρειαζεται φορμάτ και πρέπει να το πληρώσω γιατί λέει δεν είναι στην εγγύση. 
Του εξήγησα ότι έχει 2 χρόνια και μου λέει δεν ισχύει για αυτό ενώ από το κατάστημα που το είχα αγοράσει είχαν πει ότι έχει 2 χρόνια..
Φεύγω απο εκεί και πηγαίνω στο κατάστημα αγοράς του.. τους είπα τι ακριβώς έγινε και μου λένε δεν ισχύει η εγγύηση για το φορμάτ...τους είπα ότι τέτοιο πράγμα δεν μου είπανε όταν το πήρα.
Θέλουν να μας βγάλουν και τρελλούς από πάνω...
Γιαυτό λοιπόν προσοχή σε ότι αγοράζεται...είναι κοινώς τα ψιλά γράμματα...
Το θέμα αυτό δεν θα μείνει ετσι όμως...Θα δούμε την εξέλιξη του αύριο και αν χρειαστεί θα σας δώσουμε τις 3 εταιρίες που εμπλέκονται στο θέμα αυτό.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌