Η αλήθεια είναι ότι στην Ελλάδα, πολλές φορές, ο πολίτης αναγκάζεται να κάνει ο ίδιος τη δουλειά που οφείλει να κάνει το ελληνικό κράτος, αν θέλει να βρει το δίκιο του στην επαφή του με το “τέρας” που ονομάζεται ελληνικό δημόσιο. Μία τέτοια περίπτωση παρουσιάστηκε και στη Καρδίτσα, με πρωταγωνιστή έναν πολίτη που δεν άφησε να περάσει έτσι το λάθος ενός τροχονόμου.
Συγκεκριμένα, ο πολίτης ακυρώνει με επιχειρήματα και παραθέτοντας το τι ισχύει στον Κ.Ο.Κ τις κλήσεις που έκοψε ένας τροχονόμος ο οποίος, όπως όλα δείχνουν, δεν γνώριζε τι ακριβώς απαγόρευε η πινακίδα στον δρόμο που είχαν σταθμεύσει τα αυτοκίνητα. πηγη

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.