Μια ανακοίνωση που αποτυπώνει την απόγνωσή τους εξέδωσαν στις 15/3/18 η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Νομού Λέσβου για τα όσα γίνονται στη Μόρια με τους λαθροεισβολείς.
Η ανακοίνωση αναφέρει χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων:
Η ανακοίνωση αναφέρει χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων:
«Φτάνει πια!!!
Για άλλο ένα βράδυ το hot spot της Μόριας μετατράπηκε σε πεδίο «μάχης» ανάμεσα σε μετανα΄στες και αστυνομικούς με μοναδικά θύματα 7 Έλληνες αστυνομικούς τραυματίες που έκαναν φιλότιμα τη δουλειά τους.
Οι υποσχέσεις, τα λόγια, και οι ωραίες εικόνες περισσεύουν πια!!! Η κατάσταση είναι και παραμένει πολύ κακή. Σήμερα είναι ο τραυματισμός 7 συναδέλφων. Αύριο;»
Για άλλο ένα βράδυ το hot spot της Μόριας μετατράπηκε σε πεδίο «μάχης» ανάμεσα σε μετανα΄στες και αστυνομικούς με μοναδικά θύματα 7 Έλληνες αστυνομικούς τραυματίες που έκαναν φιλότιμα τη δουλειά τους.
Οι υποσχέσεις, τα λόγια, και οι ωραίες εικόνες περισσεύουν πια!!! Η κατάσταση είναι και παραμένει πολύ κακή. Σήμερα είναι ο τραυματισμός 7 συναδέλφων. Αύριο;»
Είναι ξεκάθαρο πως η κατάσταση έχει ξεφύγει και οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να μοιράζουν χρήματα στους λαθρο-πρόσφυγες… πηγη

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.