Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Τρίτη 9 Μαΐου 2017

Filled Under:

Αποκαλύψεις από τον... Αρειανό Μπουτάρη: Στον τελικό ήμουν με τον ΜΠΑΟΚ !

«Με πήρανε στις 04.00 τηλέφωνο και μου ζητούσαν τα κλειδιά για ανέβουν στο Λευκό Πύργο», είπε για να περιγράψει την τρέλα των  ΠΑΟΚτσήδων.  

Στην κατάκτηση του κυπέλλου Ελλάδος  από τον ΠΑΟΚ αναφέρθηκε από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης, ο δήμαρχος της πόλης Γιάννης Μπουτάρης. 

Όπως είπε παρότι Αρειανός το Σάββατο όταν τον ρώτησαν δήλωσε πως όλοι είμαστε «ΜΠΑΟΚ». Μάλιστα ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης αρκετές φορές αποκάλεσε τον Δικέφαλο του Βορρά, «ΜΠΑΟΚ», προκαλώντας το γέλιο των δημοτικών συμβούλων που υποστηρίζουν άλλες ομάδες.

Ο κ. Μπουτάρης τόνισε πως αστειεύεται και πως πραγματικά η Θεσσαλονίκη πρέπει να είναι περήφανη τόσο για την ποδοσφαιρική ομάδα όσο και για την ομάδα βόλεϊ που πήρε το πρωτάθλημα.

Τέλος ανέφερε  ένα περιστατικό για να περιγράψει την τρέλα των ΠΑΟΚτσήδων το περασμένο Σάββατο.

«Με πήρανε στις 04.00 τηλέφωνο και μου ζητούσανε τα κλειδιά για ανέβουνε στο Λευκό Πύργο», είπε. 

Πηγή Thestival.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌