Για άλλη μια φορά αποδείχθηκε πόσο Αμερικανόδουλος και ανιστόριτος είναι ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης Πάνος Καμμένος, ο οποίος δήλωσε σήμερα κατά το χαιρετισμό του στο Υπουργείο για τα 70 χρόνια του Γραφείου Αμυντικής Συνεργασίας με τις ΗΠΑ:
«Όλος ο ελληνικός λαός γνωρίζει πολύ καλά ότι ο μόνος πραγματικός σύμμαχος της χώρας μας ήταν οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Οι άλλοι είναι σύμμαχοι, αλλά είναι μόνο ως πιστωτές χωρίς σεβασμό και αυτό γιατί κάποιοι από αυτούς δεν θα ξεχάσουν ποτέ ότι έχασαν το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο από αυτήν τη χώρα. Για αυτό το λόγο θέλουμε να υποστηριζόμαστε από τις ΗΠΑ σε αυτήν την πολύ δύσκολη στιγμή για τη χώρα μας».
Όλη η ομιλία του Πάνου Καμμένου ήταν μία εξύμνηση του ρόλου των ΗΠΑ στην μεταπολεμική Ελλάδα, με τρόπο που όποιος γνωρίζει ιστορία καταλαβαίνει ότι δεν είχαν καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Εκτός αυτού, τέτοιου είδους δηλώσεις φτάνουν στα αυτιά της Ρωσίας, και σίγουρα το Κρεμλίνο θα είναι οργισμένο.
Ο Πάνος Καμμένος έχει προσπαθήσει με κάθε τρόπο να απομακρύνει την Ελλάδα από μια Ρωσική συμμαχία, και φαίνεται ότι κάθε του δήλωση είναι στοχευμένη. Θέλει να βγάλει την Ελλάδα από την επιρροή της Γερμανίας και να την βάλει εκ νέου στο Αμερικανικό άρμα.
Όσοι με δηλώσεις μας απομακρύνουμε τη Ρωσία και την πρόθεσή της για Ελληνο-Ρωσική φιλία τόσο η Ελλάδα θα βρίσκεται πιο κοντά σε κίνδυνο διαμελισμού. Γιατί μην ξεχνάμε ότι οι ΗΠΑ προωθούν την Αλβανική επεκτατικότητα και η Ελλάδα δεν έχει σύμμαχους για να εμποδίσει κάτι τέτοιο.
Η κυβέρνηση είναι επικίνδυνη για τη χώρα και τα εθνικά μας θέματα, και θα πρέπει να φύγει πριν να είναι πολύ αργά...

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.