Ο φεμινισμός στην Ευρώπη έχει ξεφύγει. Οι εποχές όπου είχε νόημα υπάρξεως έχουν τελειώσει και πλέον οι φεμινίστριες έχουν μεταμορφωθεί σε μια φασίζουσα ιδεολογία η οποία προσπαθεί να επιβληθεί στους άνδρες και χωρίς υπερβολή να τους ευνουχίσει.
Οι αποδείξεις είναι πολλές, και αυτό που συνέβη στη Μαδρίτη την προηγούμενη εβδομάδα είναι από τις πιο χαρακτηριστικές. Μετά από “αγώνα” φεμινιστριών στην Ισπανία, απαγορεύτηκε μέσα στα λεωφορεία να κάθονται οι άνδρες με τα πόδια... ανοιχτά.
Οι φεμινίστριες το ονομάζουν “manspreading” και υποστηρίζουν ότι οι άνδρες απλώνονται στις θέσεις τους με αποτέλεσμα οι γυναίκες να στριμώχνονται στη θέση τους.
Μην προσπαθείτε να βρείτε λογική σε αυτό, δεν υπάρχει. Η φεμινιστική ομάδα λέγεται “Γυναίκες σε πόλεμο”, από αυτό και μόνο καταλαβαίνουμε το ποιόν τους.
Αυτή η παράνοια δεν ξεκίνησε τώρα. Είχε ξεκινήσει στη Νέα Υόρκη όπου πρώτη φορά ακούστηκε ο όρος “manspreading”.
Πάντως, πολλοί υποστηρίζουν το λογικό. Ότι δηλαδή ούτως η άλλως κανείς δεν έχει δικαίωμα να πιάνει δύο θέσεις, οπότε ήδη υπάρχει νομική κάλυψη επί του θέματος.
Σε λίγο θα απαγορεύσουν την είσοδο σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε παχύσαρκους γιατί πιάνουν παραπάνω από μία θέση. Ακούγεται γελοίο, αλλά όλα τα έχουμε δει σε αυτό τον κόσμο...

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.