Το ελληνικό πρόγραμμα διάσωσης βρίσκεται ξανά σε καλό δρόμο και τα μέλη της Ευρωζώνης είναι έτοιμα να κάνουν περισσότερα, αν χρειαστεί, για το ελληνικό χρέος, αν η Αθήνα κάνει αυτό που της αναλογεί. Αυτό δήλωσε ο επικεφαλής του Eurogroup, Γερούν Ντάισελμπλουμ τη Δευτέρα, σε ομιλία του στο Δουβλίνο.
«Έχουμε ήδη βοηθήσει στην ελάφρυνση του χρέους αλλά είμαστε έτοιμοι, αν κάνουν αυτά που πρέπει, να κάνουμε περισσότερα αν χρειαστεί. Στο τέλος του προγράμματος, το καλοκαίρι του επόμενου έτους, θα δούμε ξανά πόσο βιώσιμο είναι το χρέος» είπε χαρακτηριστικά.
Υπενθυμίζεται ότι πριν μερικές εβδομάδες, ο κ. Ντάισελμπλουμ, σε συνέντευξή του σε ελληνική εφημερίδα είχε τονίσει ότι «πρέπει να τελειώσουμε μαζί το πρόγραμμα, να φροντίσουμε την έξοδο από αυτό και να έχουμε έως τότε μια συμφωνία για το χρέος», ενώ είχε επισημάνει ότι το «κλειδί» είναι η πολιτική σταθερότητα.
protothema.gr πηγη

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.