Λίμνη σχημάτισαν τα νερά της βροχής στην πίσω πλευρά από το νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» της Πάτρας, στο πάρκινγκ, με κίνδυνο να πλημμυρίσει το υπόγειο.
Άμεσα σήμανε συναγερμό στο προσωπικό του νοσηλευτικού ιδρύματος καθώς υπήρχε κίνδυνος τα νερά από το πάρκινγκ να καταλήξουν στο εσωτερικό του νοσοκομείου.
Η στάθμη του νερού είχε ανέβει επικίνδυνα προκαλώντας την ανησυχία των υπευθύνων.
Και όλα αυτά με το πρώτο δυνατό μπουρίνι στου φθινοπώρου. πηγη

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.