Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019

Filled Under:

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΗΛΩΣΗ! Εμεινε το αυτοκίνητο, θα παραιτηθώ σε λίγο, λέει ο Παπαχριστόπουλος…

Εγώ τον λόγο μου τον κρατάω, απλώς θα καθυστερήσω λίγο, δήλωσε ο βουλευτής
Δεν έχει τέλος ο εξευτελισμός στη Βουλή. Σήμερα ο βουλευτής των ΑΝΕΛ Θανάσης Παπαχριστόπουλος αναμενόταν να καταθέσει την παραίτησή του, κάτι που όμως δεν έχει γίνει ακόμα. Όταν τον αναζήτησαν οι δημοσιογράφοι, ο κύριος Παπαχριστόπουλος είπε πως… έμεινε το αυτοκίνητό του και θα παραιτηθεί λίγο αργότερα…
«Θα παραιτηθώ εντός της ημέρας. Εγώ τον λόγο μου τον κρατάω. Απλώς θα καθυστερήσω λίγο να πάω στη Βουλή γιατί χάλασε το αυτοκίνητό μου», είπε στο ΣΚΑΪ ο Θανάσης Παπαχριστόπουλος.
Ο Θανάσης Παπαχριστόπουλος είχε προαναγγείλει ότι θα παραδώσει την έδρα του και τη θέση του θα πάρει ο Τέρενς Κουίκ, που δεν προτίθεται να παραιτηθεί, αλλά ούτε και να παραμείνει φυσικά στους ΑΝΕΛ. Όπως προβλέπεται, αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να χάσει ο Πάνος Καμμένος τα προνόμια του αρχηγού, αλλά προσωρινά.πηγη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌