Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Filled Under:

Αποκάλυψη-ΣΟΚ! Αυτή είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ κατάσταση στην ΤΟΥΡΚΙΑ...

Η αποχαιρετιστήρια επιστολή Τούρκου αξιωματικού της Πολεμικής Αεροπορίας, αποτελεί δυνατό χτύπημα για τη γείτονα χώρα. Η επιστολή κυκλοφόρησε στο ΝΑΤΟ και καταγγέλει την έλλειψη δημοκρατίας στην ερντογανική Τουρκία. Μάλιστα η επιστολή έχει γίνει viral και στο διαδίκτυο.
Διαβάστε την
Είμαι ο σμήναρχος M.B. που εργάζομαι στο SACT SEE για δυο χρόνια. Υπηρέτησα στην Τουρκική Πολεμική Αεροπορία για 28 χρόνια ως πιλότος μαχητικών και έχω διανύσει μια λαμπρή στρατιωτική και ακαδημαϊκή καριέρα χωρίς ποινές κατά τη διάρκεια της θητείας μου.
Έπαθα σοκ από την απόταξή μου απο την στρατιωτική υπηρεσία χωρίς να μου δοθεί καμία εξήγηση και χωρίς να έχω κανένα κοινωνικό δικαίωμα την τελευταία εβδομάδα, στο πλαίσιο των εκκαθαρίσεων που γίνονται στην Τουρκία.
Εκατοντάδες Τούρκοι συνάδελφοί μου που υπηρετούν σε διάφορες ΝΑΤΟϊκές θέσεις και αρκετοί στρατιωτικοί ακόλουθοι σε όλο τον κόσμο, αποτάχθηκαν όπως εγώ.
Σύμφωνα με όσα γνωρίζω, όλα αυτ΄ατα άτομα είχαν ένα πολύ καλό δυτικό εκπαιδευτικό υπόβαθρο και "κοσμική νοοτροπία". Είμαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται να είναι οι τελευταίοι οι οποίοι έχουν παιδεία και ζουν με τις βασικές αρχές του Ατατούρκ.
Ζήτησα σε τηλεφωνικές μου επαφές αλλά και γραπτά να ενημερωθώ για τις κατηγορίες που υπάρχουν εναντίον μου, αλλά δεν μου είπαν τίποτα, δεν έλαβα καμία εξήγηση για την κατάσταση.
Απευθύνθηκα σε πολλούς δικηγόρους στην Τουρκία αλλά κανένας δεν δέχθηκε να αναλάβει την υπεράσπισή μου, γιατί δυστυχώς φοβούνται και δεν θέλουν να θέσουν σε κίνδυνο την επαγγελματική τους θέση, λόγω της ακατανόητης κατάστασης που επικρατεί σήμερα στην Τουρκία.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του blog μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌